Jeste li znali da tijekom trudnoće zbog hormonalnih promjena dolazi do povećanja elasticiteta mišićnih tkiva? Vaša kralježnica postaje osjetljivija, a veća težina trbuha u trudnoći pridonosi osjećaju boli i probadanju u leđima neposredno i mjesecima nakon poroda. Tu je još jedan problem o kojem se rijetko govori – inkontinencija. Znate li da 7 % žena u dobi od 20 do 39 godina te 17 % žena u dobi od 40 do 59 godina imaju problem urinarne inkontinencije te da tog problema nisu pošteđene niti majke koje su rodile carskim rezom? Postotci rastu s godinama, a simptomi su najčešće povezani s kašljanjem i kihanjem.

Zašto pohađati MOMMYSTEPS program vježbi nakon poroda?

Vodeći se mišlju da se pravilnim izvođenjem vježbi neposredno i nakon poroda mogu prevenirati različita stanja koja se često javljaju kao posljedica poroda (inkontinencija, „propadanje“ mjehura, izraziti bolovi u lumbalnom dijelu kralježnice, bolovi u leđima koji se šire u 1 ili obje noge, ukočen vrat, bolovi u ramenom obruču i prsnom dijelu kralježnice, zujanje u ušima, osjećaj trnaca u rukama) osmislili smo preventivno-terapijski program kojem je cilj prevenirati/otkloniti sve navedene simptome.

MOMMYSTEPS –  vježbe nakon poroda© kreirane su u suradnji s dr. med.  i spec. ginekologije i porodništva Davorom Zibarom. Davor je zadnjih 5 godina zaposlen u Rotunda Hospital Dublin, bolnici s preko 9 000 poroda godišnje.

Budući se baziramo na dubinske mišiće trbušne i leđne muskulature u prosjeku se tijekom 2 mjeseca usmjerenog vježbanja gubi 2 – 5 cm u području struka.

Ciljevi MOMMYSTEPS vježbi nakon poroda su:

  • prevencija ili otklanjanje boli u leđima
  • jačanje cjelokupne muskulature s posebnim naglaskom na jačanje muskulature trbušnog zida (što se ne radi klasičnim trbušnjacima)
  • smanjenje obujma trbušno-leđne muskulature
  • povećanje tonusa mišića zdjeličnog dna
  • snaženje mišića ramenog pojasa
  • edukacija o organizaciji unutar aktivnosti svakodnevnog života

 

 

Kroz MOMMYSTEPS vježbe nakon poroda© dobivate:   

  • individualnu fizioterapijska procjena na početku i kraju tretmana
  • indivdiualno prilagođenu edukaciju o vrsti, načinu i trajanju vježbi prilagođenu Vama
  • individualno prilagođen program vježbanja kroz:
  • vježbe pravilnog abdominalnog disanja
  • vježbe jačanja trbušnog zida i područja leđa
  • vježbe povećanja tonusa mišića zdjeličnog dna
  • vježbe za pravilno održavanje posture u stojećem i sjedećem položaju
  • vježbe za poboljšanjekoordinacije i ravnoteže

 

Koliko vježbamo?

Kako bismo se zaista mogli posvetiti svakoj mami, vježbamo u izrazito malim grupama 4 x mjesečno po 60 minuta, jednom tjedno u popodnevnim ili jutarnjim satima.

Cijana grupnog vježbanja 4 x 60 minuta iznosi 600 kuna. Cijena indivdiaulnog sata (1 na 1 s terapeutom) iznosi 250 kuna.

I, jeste li spremne zaslužiti svoje pločice na trbuhu?

Ispunite obrazac i ubrzo ćemo Vas kontaktirati!

 

 

×

Popunite obrazac i ubrzo ćemo Vas kontaktirati.